Zaliczanie e-lektoratów
I. Na zaliczenie e-zajęć językowych składają się następujące składowe:
- e-lektoraty (General English: poziom zaawansowania B1 niższy/wyższy. B2 niższy/wyższy)
- 50% – ćwiczenia obowiązkowe na platformie językowej,
- 20% – progres tests
- 20% – test końcowy/zaliczeniowy,
- 10% – obecność i aktywność na zajęciach stacjonarnych,
Uwaga!, Student musi zaliczyć minium 60% z każdej części
II. E-lektorat – poziom B2 wyższy
Na tym kursie student uzyskuje punkty za:
- systematyczne wykonywanie wszystkich aktywności zawartych w poszczególnych modułach na platformie Kampus (fora, książki, otwarte zadania pisemne, powtórzenia, testy),
- obecność na zajęciach stacjonarnych,
Na koniec semestru student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie oraz 60% punktów za obecność, co jest warunkiem przystąpienia do rozwiązywanego w sali testu końcowego z całości materiału semestralnego,
Uzyskanie 59% i mniej punktów za pracę na platformie oraz mniej niż 60% punktów za obecność uniemożliwia studentowi podejście do testu końcowego i tym samym oznacza brak zaliczenia.
Test końcowy z całości materiału semestralnego odbywa się w sali wykładowej, a nie na platformie Kampus
Student musi uzyskać minimum 60% punktów z testu końcowego.
Za uzyskanie 59% i mniej punktów za test końcowy studentowi przysługuje prawo poprawy wyniku testu w kolejnym terminie zaliczenia.
Na ocenę końcową kursu B2 wyższy składają się zatem punktacja z platformy 60%, obecność 10% i wynik testu końcowego 30%
III. E-lektorat, poziom C1 niższy
Na kursie C1 niższy student uzyskuje punkty za:
- systematyczne wykonywania wszystkich aktywności zawartych w poszczególnych modułach i ścieżkach tematycznych na platformie edukacyjnej COME UW (fora, książki, zadania on-line i off-line, słowniki),
- obecność na zajęciach stacjonarnych,
- prezentacje (dodatkowe punkty odnotowywane na platformie, nie wliczające się w całość punktacji, lecz nie podwyższające wyniku końcowego)
Na koniec semestru student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie (włącznie z dodatkową punktacją za prezentacje) oraz 60% za obecność, co jest warunkiem przystąpienia do rozwiązywanego w sali testu końcowego z całości materiału semestralnego.
Uzyskanie 59% i mniej punktów za pracę na platformie oraz mniej niż 60% punktów za obecność, uniemożliwia studentowi podejście do testu końcowego i tym samym oznacza brak zaliczenia.
Test końcowy z całości materiału odbywa się w sali wykładowej, a nie na platformie Kampus
Student musi uzyskać minimum 60% punktów za test końcowy.
Na ocenę końcową na kursie C1 niższy / wyższy składają się zatem punktacja z platformy 60%, obecność 10% oraz wynik testu końcowego 30%
IV. Internetowe kursy profilowane
- Elementy języka spotkań i konferencji,
- Pisanie streszczeń w języku angielskim,
- Efektywna komunikacja w biznesie,
Na kursach profilowanych student student uzyskuje punkty za systematyczne wykonywanie wszystkich aktywności zawartych w poszczególnych modułach na platformie Kampus, administrowanej przez Centrum Kompetencji Cyfrowych UW (dawne COME UW)
Na koniec semestru student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie, co jest warunkiem do przystąpienia do rozwiązywanego w sali testu końcowego z całości materiału semestralnego.
Uzyskanie 59% i mniej punktów za pracę na platformie uniemożliwia studentowi podejście do testu końcowego i tym samym oznacza brak zaliczenia.
Test końcowy z całości materiału odbywa się w sali wykładowej, a nie na platformie Kampus
Student musi uzyskać minimum 60% punktów za test końcowy.
Za uzyskanie 59% i mniej punktów za test końcowy studentowi przysługuje prawo do poprawy wyniku testu w kolejnym terminie zaliczenia.
Na ocenę końcową kursów profilowanych składają się zatem punktacja z platform 70% i wynik testu końcowego 30%.
Skala ocen
99 – 100% | 5! (celujący) |
93 – 98% | 5 (bardzo dobry) |
87 – 92% | 4+ (dobry plus) |
77 – 86% | 4 (dobry) |
71 – 76% | 3+ (dostateczny plus) |
60 – 70% | 3 (dostateczny) |
Za zaliczenie 60h e-zajęć (15h tradycyjnie, 45h przez internet), czyli osiągniecie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 2 ECTS
V. E- lektor określa szczegółowe zasady i kryteria zaliczania i podaje je do wiadomości studenta na pierwszych e- zajęciach w danym roku akademickim.
VI. Zgodnie z ogólnymi zasadami zaliczania są dopuszczalne 2 nieobecności na zajęciach w klasie, bez usprawiedliwienia.
VII. Ocena za zaliczenie (oraz punkty ECTS) są wpisywane do systemu USOS.
VIII. Ocenę niedostateczną można wpisać jedynie na skutek niesatysfakcjonujących wyników w nauce, potwierdzonych ocenami z testu zaliczeniowego, sprawdzianów, prac domowych itd.
IX. Student rejestruje się i wyrejestrowuje z e-zajęć samodzielnie (w serwisie rejestracji żetonowej), wyłącznie podczas trwania otwartych tur rejestracji